Про мене

Думаю, психотерапевтом мені судилося стати із самого початку мого життєвого шляху, а може і задовго до цього. Скільки себе пам'ятаю, мене завжди тягнуло до чогось дивного, незрозумілого і від того ще цікавішого. Я ставила питання, шукала, дізнавалася, запам'ятовувала. А потім мені, тоді ще дівчинці-підлітку, в руки потрапила книга психологічних тестів. «Ось воно!» — вирішила я і почала готуватися до вступу на психологічний факультет, чим остаточно здивувала своє оточення. Тоді я ще не зовсім розуміла, що знайшла своє призначення — допомагати людям у пошуках свого істинного Я і нести їм любов і радість, зараз же вдячна собі та Всесвіту за те, що мій «внутрішній компас» не підвів.

Далі були роки розуміння свого шляху, вивчення себе, людей і життя, накопичення знань і професійного досвіду, безцінних зустрічей з вчителями та формування свого погляду на психотерапію.

І ось уже чотирнадцятий рік я продовжую працювати психотерапевтом, щиро радіючи успіхам клієнтів, коли вони починають усвідомлювати, яке Чудо є у них всередині, а їх очі починають випромінювати внутрішнє світло. Я люблю те, чим займаюся, і кожен новий день розкриває мені нові дивовижні грані пізнання Світу, розширюючи тим самим моє розуміння психотерапії та доповнюючи її творчістю, новими знаннями, напрямками та практиками.

Все це допомагає мені відкривати двері в Ваш внутрішній Сад Душі, що дає йому можливість рости та квітнути ще більше, наповнюючи Вас відчуттям Спокою, Миру і Любові.

Вища освіта:

2013 р.

Доктор філософії в галузі психології (Ph. D. Psychology). Дисертація на тему: «Інтегративний підхід у психологічному консультуванні жінок періоду ранньої дорослості (20-40 років), які займаються духовними практиками».

2007 р.

Міжрегіональна Академія управління персоналом, спеціальність — психологія, спеціалізація — медичний психолог.

Додаткове навчання на тренінгах, навчальних програмах:

2019—2020 рр.

— Беру участь у проекті навчання нейропсихології «Neurocracy». Автори та лектори: Каріне Олегівна Малишева, Сергій Литвин.

2018—2021 рр.

— Проходжу навчання у чотирирічній програмі з когнітивно-поведінкової терапії на базі Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії, акредитованого за стандартами Європейської асоціації когнітивних і поведінкових терапій (EABCT). Тренери — команда УІКПТ.

2017 р.

— Сертифікований психотерапевтичний курс Логотерапія, спеціалізація «Інтегральна психотерапія і Ноо-психотерапія» на базі Люблінського інституту біофідбек і Ноо-психосоматики (Польща), відповідно до правил Європейської асоціації логотерапії та екзистенціального аналізу в інституті В. Франкла (Відень). Ведучий — професор DDr H.C. Казимир Попєльський.

2016—2017 рр.

— Навчальна програма «Системні розстановки» на базі ГО «Товариство сприяння розвитку системно-феноменологічного консультування» (SoPheCo) за участі фахівців Інституту Прикладної Психології Sadalmelik. Рівень підготовки — фахівець з системних розстановок. Тренери — Казєєва І. Ю., Миронов О. Л., Мірошниченко М. Н.

2016 р.

— Тренінг з розвитку інтуїції «Аурум» на базі Духовно-психологічного центру «Візіонер». Ведучий — Рой (Клюєв) Олександр.

— Програма «Основи сексології та сексопатології» на базі Університету класичної та сучасної психології, психотерапії та коучінгу. Тренер — Славіна (Петкова) Т. В.

2015—2016 рр.

— Практичний курс «Класична гомеопатія з основами антропософської медицини» на базі Інституту гомеопатії «Протос». Ведуча — Костинська Н. Є.

2015 р.

— Навчальна програма «Використання сучасних інноваційних технологій арт-терапії в роботі з різними категоріями населення» на базі Східноукраїнської асоціації арт-терапії та Всеукраїнської тренінгової компанії «Основа». Тренер — Тараріна О. В.

— Навчальна програма «Робота з метафоричними асоціативними картами».

— Тренінг «Психологічна специфіка різних наборів метафоричних карт» на базі Київського інституту раціонально-інтуїтивної терапії «Я». Тренер — Мухаматуліна Катерина.

2014 р.

— Навчальний курс «Карти снів і фантазій Каплана-Вільямса» на базі Школи терапевтичної метафори «Доктор Казка». Тренер — Ткач Р. М.

2012 р.

— Давня слов'янська система духовного цілительства — ЖИВА. 1 ступінь — Бережа. Тренер — Миколаєв Богумир.

2011 р.

— Навчальні програми для інструкторів з етнічних практик. Тренери — група майстрів.

— Інформаційно-практичний курс «Таро: психологія, символіка, прогнозування» на базі Духовно-психологічного центру «Візіонер». Ведучі — Дьоміна Ольга, Рой Олександр.

— Навчальний курс «Діагностика та корекція долі за методом Наталії Ладіні» 1 ступінь. Тренер — Наталя Ладіні.

2010—2011 рр.

— Навчальна програма «Основи Су-Джок акупунктури» при Українській асоціації акупунктури су-джок. Ведуча — Семенова Л. О.

2009—2010 рр.

— Міжнародна навчальна програма «Основи процесуальної терапії» в рамках Московського інституту процесуальної терапії та консультування, 1 ступінь. Ведучі — Романченко О. А., Валуєв Д. І., Бекен А. М., Гусарова С. Б.

2007—2008 рр.

— Навчальна спеціалізована програма з перинатальної психології, арт-терапії та роботі з вагітними в НВЦ «Ейлітія». Ведуча — Королович (Наумич) О. В.

2005—2007 рр.

— Навчальна програма з «гештальт-терапії» в рамках Московського інституту гештальту та психодрами, 1 ступінь. Ведучі — Фролова Т. В., Абрамова (Кістаєва) О. В.

2006 р.

— Навчальний курс «Психологічне консультування. Використання образів і символів у психологічному консультуванні» при центрі практичної психології «Анкор». Ведуча — Фролова Т. В.

2005—2006 рр.

— Семінар ТА-101 з «Транзактного аналізу» в рамках Української асоціації транзактного аналізу. Тренер — Соболєва О. С.

— Навчальний курс «НЛП» при психологічному центрі МАУП, отримала кваліфікацію «НЛП-практик». Тренер — Мілютіна К. Л.

2005 р.

— Навчальний курс «Психологічне консультування» при психологічному центрі МАУП. Тренер — Ткач Р. М.

— Навчальний курс «Пісочна терапія» при психологічному центрі МАУП спільно з центром практичної психології «Анкор». Тренер — Фролова Т. В.

— Навчальний курс «Психосоматика» при психологічному центрі МАУП спільно з центром практичної психології «Анкор». Тренер — Фролова Т. В.

— Навчальний курс з проведення профорієнтації серед старшокласників.